joi, 12 iunie 2014

Imagini din exterior și din Păltiniș


„Vila 12“, unde Noica s-a mutat în 1984.

„După opt ani de şedere în camera 13 din vila 23, trebuie să mă
mut în altă odaie. Mi se dă una într-o vilă ca şi părăsită – şi
dintr-o dată simt fericirea ruperii de obişnuinţă şi a intrării în
noutate. Au aerul că mă vor lăsa să dispun de vilă, astfel că simt
bucuria proprietăţii fără posesiune şi aştept prietene pricepute care
să-mi pună în faţa casei un rând de flori, aştept două fete care cu
garoafe la ureche să-mi spoiască la primăvară casa, aştept pictorul
care să-mi zugrăvească şi picteze pereţii, aşa cum aştept arhitectul
tânăr care să-mi facă, poate, un turn.“ (Constantin Noica,
Jurnal de idei, Humanitas, 1990, p. 388).














mormântul lui Constantin Noica de la Schit








pe drumul spre Păltiniș